Mama mea e… 

Asta e din seria t de incredibilă poate să fie mama mea Știu. Nu e o zi specială… Nu e ziua mamei sau ceva destinat ei. Este o poveste pe care aș vrea să o știe toată lumea. E o învățătură. Una dintre cele mai bune. Garantez.

 Eram doar asa…:

…Căldura îndrăgostită de mine îmi curge pe gât… 

Zi de vară, iar eu stau la magazin… În pantalonii mei comozi de casă, scurți… Proaspăt scoși din vara trecută și cu tălpile goale pe josul rece. 

Stau pe net. Ce altceva într-o fărâmă de timp… 

Videouri. 

Am aflat o chestie șocantă chiar. 

Voi știați că cerbul nu e partenerul căprioarei?!

Eu nu. 

Sunt specii diferite……. Ok.

Cerb+ciută=inimă

Căprior+căprioară=inimă

Multumesc cetățean turmentat! 

Bună ziua!” 

Mi se rupe tot filmul meu de căpriori când un domn mai trecut prin timp intră în magazin. Îl cunoșteam… Este vecin. Însă nu l-am văzut niciodată în magazinul nostru, deoarece are o problema clar vizibilă în mișcare…Care îți atrage atenția… Plus că te face să ai o atitudine mai diferita decât pentru alte persoane.

Eram doar surprinsă că a venit până aici. Unde să mai pun și vârsta putin înaintată…  

Bună ziua! 

Mama intră în peisaj. Zâmbitoare. 

Nu stiu ce s-a întâmplat… E greu de explicat în cuvinte. Mama mea… Se comporta foarte lejer cu domnul din fața tejghelei. Parcă se cunoașteau de o viață. Râdeau… Iar bătrânul nu mai era stânjenit de aspectul său fizic… Era natural. Se simțea de parcă avea nevoie de asta. Parcă de un prieten… Un râs adevărat… Nu știu…

A luat ce a avut de luat și a plecat. 

 De unde îl cunoști așa bine pe domnul care a fost mai devreme?

Nu îl cunosc, Roni… Nu atât de bine. 

Nu știu… Mi se părea că vorbești asa frumos cu el… Mi-a plăcut. 

Cred că ai observat că are probleme la picioare… 

Da… Mă mir că a venit până aici… E greu așa.. cred… 

Îți imaginezi cât de greu trebuie să fie. Fii atentă. 

Ai văzut ce bine s-au simțit aici? Cât de mult contează să zâmbești? Să faci un om cu probleme… Care se simte descurajat să se simtă ca un om normal? Să-i vorbești tot ce-ți vine, să râzi… Să-l faci să uite de greul lui. Pentru că, vai… Sunt atâția în situația lui… Și poate și mai grav, iar nouă ce ne este atat de greu să facem un om fericit? Nu știi cât ești de norocoasă că ești bine. Fă omul să se simtă bine mereu. Fii blanda, fii caldă. Ajută oamenii așa… Nu-ți poți imagina cat de mult ajută… Un zâmbet, pe fața lor… Atât de mult udată de lacrimi.

Plângeam… E atât de înțeleaptă uneori… Încât nu știu cum să-i mulțumesc pentru felul în care m-a crescut. Și pentru bunătatea înrădăcinată de mică. Cu Dumnezeu. E uimitoare, într-un mod atât de simplu. 

Doar… Fii bun. Fără niciun motiv. Fii bun pentru tine și sufletul tău. Ajută oamenii din jurul tău. Ascultă-i. Iubește lumea în care trăiești. Fă-o mai frumoasă pentru tine! 

8 gânduri despre „Mama mea e… 

Adăugă-le pe ale tale

  1. Ce frumos ai scris despre mama ta! Este o femeie minunată, cu suflet bun. Și de la care ai numai de învățat. Așa-s mamele și cu câtă emoție vorbim despre dânsele..
    „Fii bun… Iubește lumea…!” – ultimul paragraf mi-a plăcut atât de mult! Cred că în aceste îndemnuri simple se cuprinde tot sensul existenței noastre!
    Numai bine! 🙂

    Apreciat de 3 persoane

Lasă un răspuns

Blog la WordPress.com.

SUS ↑

